Dennis Australian Backpacker - Reisverslagen van Dennis van Rijt - WaarBenJij.nu Dennis Australian Backpacker - Reisverslagen van Dennis van Rijt - WaarBenJij.nu
Dennis Australian Backpacker

Het is tijd om meer van de wereld te gaan zien en waar kan dat nou beter dan in Australië. vanuit hier kun je een mooie start maken voor je reis en aan het idee wennen dat je zo ver en zo lang van huis zal zijn. De reis zal zich al snel voortzetten richting het noord westen van Australië met als eindbestemming Cairns. van daaruit ga ik verder kijken wat ik wil en kan doen.

Recente Reisverslagen:

29 December 2014

3 Maanden onderweg

18 Oktober 2014

Eerste twee weken Australie
Dennis

Op het moment reis ik door Australië waar ik ben begonnen in Sydney. Ik zit momenteel in het Sydney Beachhouse YHA hostel. In januari ga ik beginnen aan de reis omhoog langs de oost kust van Australië van Sydney naar Cairns. Volgend jaar zal ik ook nog door Nieuw Zeeland en Thailand reizen waarna mijn reis er al weer op zit.

Actief sinds 18 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2120

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 30 September 2015

Dennis Australian Backpacker

Landen bezocht: